Aktuelt

Morsdagskonkurranse med Squeeze

Morsdag er en av årets viktigste anledninger for gavekortsalget til Squeeze, Norges største medlemsbaserte massasjekjede. For å bidra til økt synlighet og engasjement rundt denne spesielle dagen, har Radio Metro skreddersydd en morsdagskampanje i tett samarbeid med Squeeze.

Gjennom konkurranser og promotering på både radio og digitale flater, sørger Radio Metro for å nå ut til en bred målgruppe av lyttere som ønsker å gjøre stas på mamma. Kampanjen fremhever Squeeze som det naturlige valget for en avslappende og meningsfull gave.

Hovedaktiviteten i kampanjen er en morsdagskonkurranse, hvor lytterne inviteres til å sende inn en SMS med kodeordet «GAVE» til 2030 og fortelle hvorfor deres mamma fortjener et gavekort på massasje. Bidragene samles opp og presenteres i radiosendinger, noe som både skaper emosjonell tilknytning og gir Squeeze verdifull eksponering.

Slik høres promospotten ut:

I tillegg til radiopromoer, er kampanjen støttet opp med synlighet på Radio Metros nettside og sosiale medier. Her fremheves Squeeze som en pålitelig leverandør av velvære, med en lenke til squeeze.no for å drive trafikk direkte til deres salgsplattform.

«Vi vet hvor viktig morsdag er for Squeeze, og derfor har vi skreddersydd en kampanje som treffer både emosjonelt og kommersielt,» sier Bjørn Ivar Holter-Nilsen i Radio Metro. «Denne kampanjen handler om mer enn bare synlighet – den skaper en direkte kobling mellom målgruppen og produktet til Squeeze, noe som styrker både salget og merkevaren deres.»

Samarbeidet mellom Radio Metro og Squeeze viser hvordan målrettet kommunikasjon kan gi resultater. Ved å kombinere radiopromoer, digital markedsføring og en engasjerende konkurranse, får Squeeze en effektiv kampanje som treffer rett i hjertet av målgruppen.

Er du interessert i å vite mer om hvordan Radio Metro kan hjelpe din bedrift med skreddersydde kampanjer? Ta kontakt med oss i dag!

Skroll til toppen