Live Nation kjører en spennende konkurranse på Radio Metro for å skape oppmerksomhet rundt at Mamma Mia! The Smash Hit Musical kommer til Oslo Spektrum 20.–23. februar 2025.
Den originale engelske versjonen av den verdenskjente musikalen settes opp i Norge, og for å engasjere publikum og maksimere eksponeringen, samarbeider Live Nation med Radio Metro om en konkurranse der lytterne kan vinne eksklusive billetter til premieren 20. februar!
Radio Metro gir Live Nation en effektiv plattform for å nå målgruppen direkte, engasjere lytterne og bygge forventning rundt forestillingen. Konkurransen foregår både på lufta og i sosiale medier, hvor lytterne kan delta ved å sende SMS med kodeord LIVE til 2030 eller kommentere sin favoritt-ABBA-låt på Radio Metros konkurranseposter.
Ved å bruke radio som markedsføringskanal sikrer Live Nation bred dekning i relevante lyttersegmenter. Radiospotter kombinert med engasjerende innhold på digitale plattformer skaper en helhetlig kampanje med mål om å fylle Oslo Spektrum.