I anledning Den Internasjonale Søvndagen har Radio Metro inngått et spennende samarbeid med Svane og Fagmøbler for å sette søkelys på god søvn og kvalitetssenger. Sammen har vi utviklet en engasjerende konkurransekampanje for å skape oppmerksomhet og engasjement blant våre lyttere.
Lytterne vil få muligheten til å delta i en enkel konkurranse hvor man kan vinne en luksuriøs Svane® IntelliGel Deluxe Zienna kontinentalseng til en verdi av over 100.000 kroner. Gjennom hele uke 11 feirer vi Søvndagen på lufta, både i MetroMorgen og MetroEttermiddag.
Utvalgte lyttere vil få muligheten til å delta i en uhøytidelig søvnquiz der de kan vinne flotte delpremier gjennom uken. Dette skaper ekstra engasjement og sørger for at kampanjen får bred dekning. Hovedvinneren kåres fredag 14.mars, på selveste Søvndagen 2025
For å skape enda mer oppmerksomhet rundt kampanjen, besøker vi en av Fagmøblers butikker for å lage en video hvor vi viser frem sengen man kan vinne. Dette gir oss en unik mulighet til å skape ekstra engasjement rundt konkurransen.
Hvordan kan din bedrift dra nytte av merkedager?
Denne kampanjen viser hvordan merkevarer kan benytte seg av temadager og spesielle anledninger for å styrke sin posisjon i markedet. Radio Metro tilbyr skreddersydde løsninger for merkevarebygging, inkludert konkurranser, kampanjer og reklamespotter som treffer riktig målgruppe.
Ved å samarbeide med oss får du:
- Økt synlighet gjennom strategisk plasserte reklamesnutter.
- Engasjement fra lytterne via interaktive konkurranser og quizer.
- Målrettet markedsføring for å nå akkurat din kundegruppe.
- Ekstra eksponering i sosiale medier gjennom videoinnhold og engasjerende kampanjer.
Ønsker du å skape en lignende kampanje for din merkevare? Ta kontakt med oss for å høre hvordan vi kan tilpasse en løsning som passer dine behov!