Denne påsken skaper vi en stor konkurranse med en fantastisk premie – og det er mulig takket være et unikt spleiselag mellom åtte aktører. Sammen sørger vi for at radioen fylles med engasjerende innhold de neste to ukene, før vi trekker en heldig vinner som får nyte en storbypåske til en verdi av 30.000 kroner sammen med familien sin!
Bjørn Ivar hos Radio Metro har jobbet tett med alle samarbeidspartnerne for å lage en helhetlig kampanje som både skaper engasjement og synlighet. Konkurransen vil bli promotert bredt på kanalen med innhold i morgensendingen og på sosiale medier, der vi viser frem hver aktør og premien de bidrar med.
Dette får vinnerfamilien:
- 3 netters opphold på Radisson Blu Oslo Plaza.
- Spennende aktiviteter:
- Fangene på Fortet – utfordringer, pizza og mineralvann inkludert.
- Minigolf hos Oslo Camping.
- Kinokveld med billetter og 1.000 kr gavekort til kinokiosken fra Filmweb.
- Billetter til Norsk Folkemuseum
- Billetter til Teknisk Museum (+ puslespill fra museumsbutikken).
- Middag på TGI Fridays – gavekort på 3.000 kroner.
- OsloPass fra VisitOslo – gratis kollektivtransport og attraksjoner.
Hver dag i uke 12 og 13 besøker vi de ulike destinasjonene og viser frem hva familien kan vinne. Lytterne får oppleve Stian og Tiril i duell hos Oslo Camping og Fangene på Fortet, høre mer om fordelene med OsloPass, bli med på omvisninger på Norsk Folkemuseum og Teknisk Museum, samt få filmtips fra Filmweb. Vi tester også menyen hos TGI Fridays og besøker Oslo Plaza – alt for å bygge engasjement rundt konkurransen.
Kampanjen vil være synlig både på radio og i sosiale medier, der vi deler videoer fra hver opplevelse. Hver video gir mulighet for økt engasjement og flere deltakelser i konkurransen!
Hør hvordan promospotten høres ut her:
Dette er et perfekt eksempel på hvordan flere aktører kan gå sammen og skape en verdifull kampanje som gir bred eksponering. Ønsker du å være med på lignende aktiviteter i fremtiden? Ta kontakt med oss i Radio Metro for å finne ut hvordan vi kan skape engasjerende og effektive kampanjer sammen!