Aktuelt

Visit Denmark avslutter kampanjen med sommerkonkurranse

Etter åtte uker med inspirerende innhold gjennom kampanjen Danmarkseksperten, runder Visit Denmark nå av sin omfattende satsing på Radio Metro med en sommerkonkurranse som setter Danmark som reisemål i sentrum.

Gjennom våren har lytterne fått eksperttips om ferieopplevelser i Danmark, levert av profilerte Danmark-eksperter i et eget innslag på Metro. Denne redaksjonelle satsingen har skapt høy interesse for Danmark som feriedestinasjon – og nå topper Visit Denmark det hele med en konkurranse som gir én heldig familie muligheten til å vinne drømmeferien til den danske nordvestkysten.

Konkurransen, som lanseres på Radio Metro i mai, gir lytterne sjansen til å vinne en komplett feriepakke: transport med Color Line til Hirtshals, en uke i feriehus fra Sol og Strand, samt to dager i Fårup Sommerland – som i år feirer 50-årsjubileum. Konkurransen avsluttes på Danmarks nasjonaldag 5. juni, som markerer en symbolsk og naturlig slutt på kampanjen.

Her kan du høre hvordan kampanjen høres ut på lufta:

Denne kampanjen viser hvordan kombinasjonen av redaksjonelt innhold og kreative kampanjer kan bygge kjennskap, engasjement og preferanse over tid. Ved å kombinere informative eksperttips med en engasjerende konkurranse, har Visit Denmark lykkes med å holde Danmark top of mind hos de norske lytterne gjennom hele våren.

Vi i Radio Metro er stolte av samarbeidet og gleder oss over de resultatene vi sammen skaper!

Vil du vite mer om hvordan vi kan skape effekt for din merkevare? Ta kontakt med oss!

Skroll til toppen