På Radio Metro er vi opptatt av å skape aktiviteter som engasjerer lytterne – og samtidig gir samarbeidspartnerne våre stor verdi. Vår ferske farsdagskonkurranse er et godt eksempel på hvordan vi kan samle flere aktører i et spleiselag og skape noe større sammen.
Et spleiselag som gir synlighet
Gjennom konkurransen har vi samlet tre partnere: Flying Culinary Circus, Daikai og Julelatter på Latter. Sammen har de gått inn i en aktivitet hvor:
- Alle tre får full synlighet på Radio Metro i 10 dager
- Programleder reiser ut på bedriftsbesøk og lager reportasjer til både radio og sosiale medier
- Hver aktør får sin egen dag i ettermiddagssendingen og på SoMe, med mulighet til å skinne og vise frem det de står for
Engasjerende for lytterne
Konkurransen startet på lufta i dag, hvor lyttere kan melde seg på ved å sende SMS med GAVE til 2030. Neste uke får partnerne sine egne profileringsdager, før en heldig vinner til slutt får en skikkelig premiepakke til pappa på farsdagen.
Mer enn bare en kampanje
Dette er en aktivitet som gir gevinst i flere ledd:
- Lytterne får en spennende konkurranse med en attraktiv premie
- Partnerne får verdifull profilering og innhold som kan deles videre
- Radio Metro får muligheten til å koble aktører sammen og skape en helhetlig opplevelse
👉 Vil du høre mer om hvordan vi kan lage en tilsvarende aktivitet for din bedrift? Ta kontakt med oss – vi setter gjerne sammen et skreddersydd opplegg.