Eksperten

Ved å dele kunnskap og ekspertise på radio, får bedrifter en unik mulighet til å komme tettere på Metro-lytteren og bygge en «top of mind» posisjon. Radio er et kraftig medium for å formidle budskap på en personlig og engasjerende måte. I en tid hvor markedsføringslandskapet er overfylt, gir Eksperten en mulighet til å skille seg ut ved å være synlig på en annen måte enn med tradisjonell reklame.
  • Hjelp, det er jul!

    (Annonse) Man kan vel si at førjulstiden er her og ikke minst, hvis du av få ikke har fått det […]
    /
  • Flest unge som blir svindlet

    (Annonse) I fjor så ble vi nordmenn svindlet for 930 millioner kroner. Det er mye penger. Overraskende nok så er […]
    /
  • Gjør julehandelen lettere!

    (Annonse) Vi går inn i en dyr tid nå med jul i hovedfokus og det er enkle ting man burde […]
    /
  • Pensjon for de over 50

    (Annonse) I forrige ukes «økonomieksperten» pratet Stian og Sparebank 1 Østlandets privatøkonom Elisabeth Landsverk om pensjon for de mellom 30-50 […]
    /
  • Hva må jeg vite om pensjon?

    (Annonse) I denne ukens episode av «Økonomieksperten» skal det snakkes om pensjon. 1 av 3 tror de vil få mellom […]
    /
  • Finansieringsbevis

    (Annonse) Finansieringsbevis er viktig å ha og du kan gå glipp av en bolig hvis du drar på en visning […]
    /
  • Hva er nytt på bærekraftfronten?

    (Annonse) Sparebank 1 Østlandet har fått en ny undersøkelse fra Respons Analyse, gjort for Sparebank 1. Den viser at det […]
    /
  • Er fastrente riktig for meg?

    (Annonse) Vi ønsker «økonomieksperten» velkommen og Sparebank 1 Østlandets Elisabeth Landsverk. I første episode skal fastrente tas opp. Hvordan vet […]
    /
Skroll til toppen